سپاهان 0 - 0 استقلال

سپاهان 0 - 0 استقلال




 

 


سپاهان 0 - 0 استقلال


تاریخ : پنج شنبه ،
14 آذر 1392

ديدار تيم‌هاي سپاهان و استقلال با نتيجه تساوي به پايان رسيد.

تيم‌هاي سپاهان و استقلال در مهم‌ترين بازي هفته هفدهم ليگ برتر سيزدهم از ساعت 15 امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش تک گل،با توجه به حساسيت مسابقه، 2 تيم بازي را محتاطانه آغاز کردند و در 20 دقيقه ابتدايي بيشتر به محک زدن همديگر پرداختند. در ادامه، تيم ميزبان توپ و ميدان را در اختيار گرفت و حملات پراکنده‌اي روي دروازه استقلال تدارک ديد که همين مسئله موجب شد شاگردان قلعه‌نويي يکي‌، دو بار روي ضدحملات خطرساز شوند. در دقايق پاياني نيمه نخست ابتدا استقلال روي ضربه محمد قاضي دروازه سپاهان را تهديد کرد و در ادامه هم شوت پاي چپ اميد ابراهيمي را سيد مهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال دفع کرد تا جدي‌ترين موقعيت هر 2 تيم راه به جايي نبرد.

در نيمه اول از نظر تاکتيکي هيچ‌کدام از تيم‌ها حرفي براي گفتن نداشتند اگر چه استقلال با برنامه‌تر ظاهر شد و دست‌کم تکليفش با خودش مشخص بود. هدف قلعه‌نويي براي نيمه اول کنترل بازي و بسته نگه داشتن دروازه تيمش بود که در نهايت هم به آن دست يافت اما سپاهاني‌ها باري به هر جهت بازي کردند و بيشتر مترصد استفاده از اتفاقات اين ديدار به سود خود بودند.

با شروع نيمه دوم، هم سپاهان و هم استقلال هجومي ظاهر شدند و در همان دقايق ابتدايي موقعيت‌هاي خطرناکي روي دروازه يکديگر خلق کردند.

در دقيقه 66 و بعد از اين که سپاهاني‌ها در ضدحمله يکي از بهترين موقعيت‌هاي خود را از دست دادند، امير قلعه‌نويي اولين تعويض استقلال را انجام داد و خسرو حيدري را بعد از مدت‌ها دوري از ميادين به جاي محمد مهدي نظري به ميدان فرستاد.

در ادامه بازي حملات ميزبان ادامه يافت و سپاهاني‌ها براي رسيدن به گل برتري فشار زيادي روي دروازه استقلال آوردند. شاگردان زلاتکو کرانچار روي يکي از همين حملات مي‌توانستند به گل برسند اما ضربه سر محمد غلامي را مهدي رحمتي از زير طاق دروازه بيرون کشيد.

سپاهان در نيمه دوم حاکم توپ و ميدان بود و فوتبالي هجومي ارائه داد. تيم تحت امر امير قلعه‌نويي سواي موقعيت دقيقه 86 که روي خلاقيت حيدري ايجاد شد و در نهايت ضربه سر قاضي را حمودي از روي خط دروازه برگرداند، فرصت ديگري نداشت.

در اين ديدار علي حمودي، هادي عقيلي و اميد ابراهيمي بازيکنان سپاهان و اميرحسين صادقي، جواد نکونام 2 بازيکن استقلال از حسين زرگر داور مسابقه کارت زرد دريافت کردند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل